090822

Hej!
Idag har jag varit med Carro och tittat på tävling, hon var väl inte riktigt nöjd men jag tyckte att det såg helt okej ut. Självklart så glömde jag kameran!
När jag kom hem var jag så fruktansvärt trött så jag tänkte att jag bara skulle lägga mig i soffan och vila lite innan jag skulle iväg till min kompis Hannah som skulle ha lite födelsedagsfirande. Men ja, jag somnade och vaknade 20.00 när jag skulle vara hos Hannah kl 18. Så nu blir det en lugn hemmakväll för min del. Är väldigt sugen på att beställa hem en pizza. Kebabpizza med pommes, mmmm!
Imorn ska jag sova läääänge och vila ut mig ordentligt, känner att sjukan är påväg i mig också.
Ha en trevlig kväll så hörs vi imorn (:
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0