090820

Imorn börjar skolan, okej att det är kul o träffa alla kompisar. Men läxor, prov, långa lektioner? Inte så kul.

Jag och Carro var ju i Göteborg igår som sagt. Lite för att det är min kära stad och för att Carro inte hade varit där och shoppat på 4 (!) år. Så vi tyckte att det var på tiden.
Dagen börjar med att jag självklart försover mig, vaknar kl 09.01 (skulle hämta Carro kl 09.00) FLYGER upp ur sängen och slänger mig in i garderoben och kollar vad jag ska ha på mig. Fick bli höga jeansshorts, vit tröja o svarta tygskor. Slänger ner alla mina grejer i min väska och ungefär en timma senare står jag utanför Carros hus. 
Vi börjar åka och inser efter ett tag att vi måste äta frukost, stannar och köper mackor och festis. När vi har kört några mil ringer pappa: "Ni måste nog fylla på oljan, glömde göra det innan."  Så duktiga som vi är, stannade vi och fyllde på.
Efter några timmar var vi framme och började vår shopping. Köpte lite tröjor, kjol, leggins o sånt där.
Sen innan vi åkte hem så satte vi oss och käkade på någon restaurang. Var hemma ungefär 23.45.
Lite bilder kommer snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0