090817

Ja, vad säger vi om svensk sommar när Ida är i Thailand. "Det är strålande sol här hemma Ida, så det så" Pft, eller inte.

Här sitter jag och sminkar mig inför eftermiddagen/kvällen. Jag och Carro drar på bio och går till någon restaurang och äter lite mat. Vi ska gå på The proposal, den verkar mysig på trailern iaf. Hoppas den når upp till mina och Carros krav, hah.
Och ja, jag är gaaanska avundsjuk på Ida som är och solar och badar hela dagarna. Och hon säger att hon vill åka hem? Hah, jo men kom hem nu. Börjar bli lite tomt här av fikande, snacka skit, gå i butikerna, prova kläder, om inte minst köpa kläderna, heh.
Nae, nu ska släppa ner handduken och lägga i alla produkter (Loreal Studio HotStraight och Nivea Intense Repair Comb-In Cream) så det går att borsta ut mitt hår. Ha en bra dag (: Kram






Kommentarer
Postat av: ida

hah jag kommer snart då blir det shopping o fika igen så det dundrar!

2009-08-18 @ 12:27:58
URL: http://karolinamalmlov.blogg.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0