090813

Igår var det 7 månader sen jag fyllde 18, känns som 20 ska komma närmare nu ;)

Hej!
I morse blev jag väckt av Carro (haha) som petar på mig:
Carro: "Mella, jag tror det är fint väder ute"
Mella: "Jaha, kolla det då"
Carro: "Jag vågar inte, tänk så regnar det"
Mella: (Kollar klockan) "Klockan är bara 04.30 vännen, nu sover vi"

Haha, en stund senare hör vi moppeljud utanför. Jag går och kollar och det är Carros mamma och bror på Carros moppe. Då kom vi på det! Vi skulle lämnat Carros mammas bil för hon skulle ha den i morse, men klockan var ju bara 05? Då kom vi på det också! Igår, var vi i stan och tog en kvällsfika och mina batteri på mobilen tog slut och jag fick låna Carros gamla mobil. Klockan var ju såklart inte inställd på rätt tid så vi trodde att klockan var 05.00 men egentligen var den 09.15. Shit, vi är så klantiga. Nu sitter vi här framför teven och vill sola men det är svinkallt ute, så det blir nog solariet ist hah.

Vi har ingen aning om vad vi ska hitta på idag. Några förslag?


sitter här och smsar med min kära mormor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0