090807

090807 siffror neråt ;) höhö.

Tjaloo på er!
Jag har precis gjort mig iordning för jobb, fick börja lk 18 idag istället för 12, gött.
Min dag, ja. Jag gick upp kl 9 och åkte upp till stallet, tänkte innan det blev för varmt. Men icke sa nicke, det var inte svalt alls. Värmen hade redan börjat trycka på och hästen var mycket påverkad av detta så det fick bli en skogstur i skuggan. Vi gick nog in på alla vägar man kunde hitta men fick såklart vända för dom inte ledde någonstans. Haha.
Sen åkte jag och Carro och doppade oss i Vättern, eller vi var faktiskt i en bra stund. Jag kravlade mig på Carro hela tiden för att jag är så rädd för alla alger och sånt, tycker det är så äckligt när dom nuddar benen och så, uuuusch!
Nu måste jag springa till bussen, blir bara 5h jobb ikväll och ingen utgång. Skönt!
Ha en bra fredagskväll sötnosar :) Kram





Mella är glad (och knasig) när det är fint väder :J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0