090802

Godmorgon på er!
Här sitter jag som vanligt och tuggar i mig min frukost som ni vid det här laget borde veta vad den innehåller, hah. Flingor, macka, juice, thats it.

Förlåt för dålig uppdatering nu, men både fredag och lördag har jag fått såna ryck att åka in till stan och träffa kompisar över ett (läs fem) glas. Det har varit jättekul! Jag har tänkt på att ibland kan man ju ta bilen och skippa drickandet, fatta vilken bra träning det blir. Dansa natten lång och förbränna massor, det är det nya utgångssättet för mig, heh. Bra va? Bara att jag är en aning trött nu. Jobba från 12-23 och åka med bussen som tar en timme, vara i stan 00 och sen eftersom vi bor i Jönköping stänger ju allt kl 02.00 så då är det bara att åka hem igen. Sen upp vid halv 10, heh. Mellas liv börjar komma tillbaka ;)
Ah, det här kanske inte var det roligaste inlägget jag har skrivit men jag har inte tid till att skriva mer. Men ikväll hade jag iaf tänkt att pallra mig hem direkt efter jobbet så då kanske jag skriver några rader.
Toodels!


köpt ny klocka, nice ha?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0